ponedeljek, maj 22, 2006

Napake

Kako lepo je še vedno pometati pod tujim pragom.

In kako hitro si dovolimo biti sodniki in že v naslednjem koraku to zanikati.

Tega si jaz preprosto ne drznem.

11 komentarjev:

samuelion pravi ...

najbrž ima zateženo spolno življenje, pa zato tako reagira.

PsY pravi ...

Bomo videli. Debata se nadaljuje.

Anonimni pravi ...

Sicer mislim da ma model prav, vendar mislim da je treba biti odprt... link na tvoj blog sem dodal v brskalnik.

Tina pravi ...

Ne se sekirat zaradi tega kaj si on misli. Kolikor vem je že večim napisal naj raje nehajo pisat bloge, ker so nekvalitetni - tudi meni. Ampak... kdo je njega postavil za sodnika?!
Najlažje je kritizirat in to dokazuje vedno znova. Blog je lahko tudi nekaj osebnega in ne vem zakaj se mora vsak vtikat v to. Če komu blogi niso všeč, naj jih pač ne bere in naj prebira le tisto peščico blogov, za katere meni, da so dobri. Meni se zdi, da si čezdalje več ljudi dviguje ego na način da ponižuje/kritizira druge.

Ampak to je samo moje mnenje...

PsY pravi ...

Boris, prav glede česa? Navedel je več stvari.

Tina, Cookie je pač bitje posebne vrste. S tem načeloma ni nič narobe, včasih pa ta njegova lastnost izstopi do te mere, da postane malček nadležna. Verjetno se je to zgodilo v tvojem in mojem primeru. Za sodnika se je postavil sam. Ker je samo bloggerstvo tudi neka posebna vrsta, je to celo mogoče.

Zaradi tega se nikakor ne sekiram. Želela sem le, da svoje trditve pojasni. In mogoče, priznam, sem želela tudi malo provocirati. Na njegov način. Da vidim, kam bo vse skupaj pripeljalo. In sem si ogledala.

Konec konce je vendarle samo neznanec. Kdo sem jaz pa se tako ali tako ne ve. ;)

Anonimni pravi ...

Prav glede blogov take narave.

Anonimni pravi ...

Tisto o enostavnosti problematike "not ven", pa prikazuje da je on enostaven človek z enostavnimi potrebami. Vendar je žal takih preveč. Pri obeh spolih.

Bo pravi ...

Mene moti tvoja agresija v tistih komentarjih pri Domnu ... v teh tu si čisto drugačna, bolj zrela ... kot si tudi čisto drugačna v tvojih eskapadah, kao seksualnih zapisih, ki se meni zdijo otročji ...

... nasploh ne razumem agresije. (Na blogu toliko manj.) Domen je lepo argumentiral svoje početje. In če je kaj vzvišen, je po moje veliko manj, kot pišete vi tukaj in tam.

PsY pravi ...

Bo, jaz pa ne razumem česa ti ne razumeš. Je mar dober argument, da so sex blogi dolgočasni, ker imamo na voljo le 2 ali 3 luknje? In zakaj bi bil moj blog sploh sex blog? Jaz sama ga nisem nikoli okvalificirala.

Pišem o najlepši stvari na svetu. Kaj pa to je, naj si vsak razlaga po svoje.

Sem agresivna zato, ker sem se poigrala z njegovimi lastnimi besedami in zaključila, da sploh ne ve, kaj sex je.

Bodiva realna. Tega nikakor ne morem vedeti. Zakaj bi bila torej to agresivnost. Je le opazka, zaradi katere je agresiven postal on. V svojih komentarjih sem tako tu kot tam precej vljudna.

Cookie vzorec se pač ponavlja. Za to si je kriv popolnoma sam. Jaz sem ga pustila čisto pri miru, dokler se ni spotaknil še obme. Tudi sedaj mu nočem prav nič slabega. Samo dobro. tako kot on meni. ;)

Bo pravi ...

Veselja in užitkov z naslednjimi zgodbami, gospodična.

PsY pravi ...

Lepa hvala.