sreda, maj 17, 2006

Čas za razvajanje

Kako pomembni dejansko so lasje? Verjetno bi čisto dobro izgledali tudi brez njih. Kot vse ostalo, tudi pomembnost naglavnega okrasa, določa vsak posameznik. Za žensko so tudi lasje orožje. Obožujem vonj ženskih las. Svojih ali tujih, dolgih ali kratkih. In če se oseba, ki me fuka, spomni še na moje lase, ji nagrada ne uide. Lasišče je sumljivo občutljivo. Grobost me ne moti. Celo zaželjena je. Tista strastna grobost. Še nihče ni šel predaleč. Sicer pa ženske dokazano nismo tako krhka bitja, kot bi si mnogi želeli.

Sovražim tiste, ki delajo z menoj kot z lutko iz porcelana. Ne, ne bom se prelomila. Kapljica krvi, ki se utrne iz praske na desnem stegnu, me pač ne bo umorila. In ne, ne bom jokala. Drznem si celo trditi, da bom še bolj podivjala. Radi me imajo podivjano. In rada sem podivjana.

Danes grem k frizerju. K dragemu prijatelju, ki ve kako mi paše da dišim. Ki ve, kako pašem njim. Njim, ki se jim dam. Njim, ki me vzamejo. Njim, ki se me nikoli ne naveličajo. Njim, ki ne razumejo, da me še vedno rajca spomin na skupne strani. A nikdar več njihova knjiga. Nikdar več oni, iz mesa in krvi.

Dišala bom po košari svežega sadja. Kdo bo danes ugriznil vame?

5 komentarjev:

samuelion pravi ...

zgleda da bo frizer jedel sveže sadje, razen če ni gej

PsY pravi ...

Frizer je frizer.

samuelion pravi ...

ja samo eni frizerji friziramo samo mucke =)

PsY pravi ...

To znam najboljše sama.

samuelion pravi ...

jaz tudi =}