torek, julij 25, 2006

Unchain my heart


Unchain my heart, baby let me go.
Unchain my heart, 'cause you don't love me no more.

I'm under you spell like a woman in a trance.
But I know darn well that I don't stand a chance.

So unchain my heart, oh please, please set me free.

5 komentarjev:

Jaz.... pravi ...

hm..dobr napisan..Iz kaksnga komada? Deluje ze tako...

Drugace..pa..osvobodi lahko sama sebe..oz..vzame srce v svoje roke..sam mal volje rab..in casa..

lp

PsY pravi ...

Je komad ja. Zdi se mi, da original prepeva Joe Cocker, imaš pa še različne verzije potem. Menu ljuba je iz ust Ray Charles-a.

Načeloma sem tudi sama verjela, da smo gospodarji svoje usode. Ta trenutek pa tega ne morem več trditi.

Lep pozdrav tudi tebi.

bežeči norec pravi ...

Sam si gospodar svojih odločitev, usode pa pač ne (v kakršnikoli obliki že dojemaš pojem usode).

PsY pravi ...

Tako nekako bo kar držalo, ja.

Boris pravi ...

spomnim se še starega fotrovega gramofona in ogromne zbirke singlc. Med njimi je bila tudi od Raya Charlsa in na njej tale komad. Eden od lepih spominov na otroštvo...